When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.
Que tal amigos tengo problemas con un corvette 1998 automatico me marca el codigo c1255 c 1241 c1276 el auto no avanza se apaga cuando avanza el abs bloquea el motor? Urge respuesta
Que tal amigos tengo problemas con un corvette 1998 automatico me marca el codigo c1255 c 1241 c1276 el auto no avanza se apaga cuando avanza el abs bloquea el motor? Urge respuesta
No tengo la repuesta pero puedo traducir.
Translation:
What's up friends, I'm having problems with a 98 A4. Its giving me the codes: c1255 c1241 c1276. The car doesn't move, it turns off when moving, is the the ABS stopping the motor?
Here are the codes and CF links which might be helpful.
estoy en chihuahua chihuahua mexico el problema con el auto es que cuando avanza se apaga y nose que hacer
Bienvenido al forum. Del lado de mi padre tambien somos de Chihuahua Chihuahua. Lo que yo creo que probablemente sea su problema es un cable o alambre de tierra suelto. Ay un cable directamente debajo de la caja de fusibles que le da tierra al systema de traccion. Tambien asegurese que el cable negativo de la batteria este firmemente atado. Al mismo tiempo seria buena idea revisar todos los fusibles. Si tengo tiempo le busco un diagrama de todos los puntos de tierra en el chasis del vehiculo. Tambien puede buscarlo bajo "c5 corvette grounds diagram".
Designer Imagines A Corvette That Looks More Like a Corvette Than the Corvette
Slideshow: A Jaguar designer's personal project imagines what a modern front-engined Corvette might look like if Chevrolet revisited the golden age of the Stingray.